Изборът ѝ слага начало на нова глава в историята на марката
Снимка: Instagram
24-годишната дъщеря на Мадона стана лице на нова рекламна кампания за пролетната колекция на марката Marc Jacobs.
Изборът на Лурдес Леон не е случаен - факт е, че самата Мадона отдавна е муза на дизайнера Марк Джейкъбс. През 2009 г., когато беше криейтив директор на Loius Vuitton, той я избра за лице на фотосесията си, пише Hello.
Марк има дълга история с Мадона, така че е логично да покани Лурдес да стане лице на кампанията. Тя е идеалното въплъщение на младежки дух и безкомпромисно чувство за индивидуалност, се казва в прессъобщение на модната къща.
Снимка: Instagram
Дизайнерът съобщи още, че тази фотосесия слага нова глава в историята на марката, която ще „свърже нейното минало и бъдеще“.
Очакваме с нетърпение новите творения на дизайнера на световните модни подиуми.
Дъщерята на Мадона работи като модел от няколко години (от 2016 г.), но не се стреми да следва утвърдените „стандарти“ на останалите модели. Върви по свой път. .
Тя вече си сътрудничи с Gypsy Sport и Converse, Аdidas от Stella McCartney, модна къща Miu Miu и участва в реклама на аромата Pop на Stella McCartney, който стана дебютът ѝ в света на модата.
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари